Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Magyar Vöröskereszt   Keresőszolgálat   Véradó Adatbázis   Véradásszervezés   Megyei Szervezetek   Magyar Ifjúsági Vöröskereszt

Minőségpolitika

E-mail Nyomtatás PDF

MINŐSÉGPOLITIKA


A Magyar Vöröskereszt rendelkezik általános, az egész tevékenységére vonatkozó minőségpolitikával.

Jelen minőségpolitika a Magyar Vöröskereszt Hajdú-Bihar Megyei Szervezetének felnőttképzési minőségpolitikája, amely meghatározza a minőséggel kapcsolatos követelmények teljesítése és a minőségirányítási rendszer eredményességének folyamatos fejlesztése iránti elkötelezettséget. Meghatározásáért a megyei igazgató felel, neki kell gondoskodnia arról is, hogy a megfogalmazott minőségpolitika valamennyi munkatárs számára ismertté, alkalmazottá váljon. Minőségirányítási rendszerünket úgy alakítottuk ki, hogy biztosítsa tevékenységünk kiváló, a képzésben résztvevők elvárásait meghaladó szintjét, és az ezen igényekhez kapcsolódó követelmények magasfokú kielégítését. Munkatársainktól elvárjuk, hogy tevékenységükkel szolgálják a megfogalmazott minőségcélok megvalósulását, és javaslataikkal segítsék minőségirányítási rendszerünk folyamatos javítását, ezzel emeljék szolgáltatásaink eredményességének, minőségének színvonalát. Szolgáltatásainkat olyan oktatók bevonásával valósítjuk meg, akik maradéktalanul szem előtt tartják a minőséget előtérbe hozó filozófiánkat és küldetésünket.

Mottónk és küldetésünk, hogy a résztvevőknek szakmailag kiváló színvonalon, tapasztalataink felhasználásával oktassunk elsősegély-nyújtási ismereteket elméleti és gyakorlati síkon. Elkötelezettek vagyunk arra, hogy megyénkben minél többen ismerjék meg az elsősegélynyújtás ismeretének fontosságát és szerezzenek gyakorlatot.

A minőségirányítási rendszer bevezetésével, magas színvonalú szolgáltatásainkkal, és a képzésben résztvevők elnyert megelégedettségével kívánjuk hírnevünket öregbíteni, a képzések számát bővíteni. Minden új megkeresésre fokozott figyelmet fordítunk, úgy hogy közben régi partnereink igényeinek is maximálisan igyekszünk megfelelni. Minőségpolitikánk a felnőttképzési intézményi akkreditációs jogszabályokban bemutatott leírások szerinti működés megvalósítását tűzi ki célul. Eredményességünk feltétele a magas színvonalú, minőségi munkavégzés, ezért az intézmény vezetőinek feladata és felelőssége a minőségirányítás szellemében tevékenykedni. A minőségi munkavégzéshez biztosítjuk az anyagi erőforrásokat, a tárgyi-technikai feltételeket, valamint a munkatársak folyamatos szakmai fejlődését annak érdekében, hogy mindenkor meg tudjunk felelni a szakmai kihívásoknak, a résztvevők igényeinek. Tevékenységünkben fontos szerepet szánunk a tervezett és rendszeresen végrehajtott értékeléseknek. Önértékelési rendszert fejlesztünk ki, amely alapját képezi munkánk folyamatos javításának.

A minőségpolitikában leírtak megvalósulásának érdekében az intézmény kiemelten kezeli az intézmény működtetéséhez fontos területeket:

  • a küldetés fontosságát,
  • a vezetés szerepét,
  • a pénzügyileg stabil működést,
  • a szakmai munka folyamatos fejlesztését
  • az állandó kapcsolattartást és kommunikációt a partnerekkel,
  • a jogszabályok betartását és betartatását,
  • a rendszerek és a szolgáltatások állandó fejlesztését.

A minőségpolitikát a partnerek számára hozzáférhetővé tesszük.

Módosítás: ( 2011. július 15. péntek, 09:43 )  

IT-Nav Hungary - Webmail
http://www.veradas.hu - Adjon vért Ön is!

Közösségi oldalak